به گزارش روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، پس از 32 ماه ظهر روز یکشنبه 16 دی ماه پیکر علیرضا بریری شهید مدافع حرم به آغوش گرم خانواده شهید پرور استان مازندران باز خواهد گشت.
شهید مدافع حرم علیرضا بریری در 16 اردیبهشت ماه سال 95 به همراه 12 رزمنده لشکر 25 کربلا از حماسه سازان خان طومان بود که با شجاعت و از خودگذشتگی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و در قلب تاریخ ماندگار شد.
پیکر مطهر این شهید به دلایل شرایط خاص منطقه در زمره شهدای مفقود الاثر حماسه خان طومان قرار گرفت اما در جریان تفحص های اخیر در استان حلب در سوریه کشف و با انجام آزمایشات دی ان ای( DNA) احراز هویت شد.
همچنین بر اساس اطلاعیه سپاه کربلای مراسم شب وداع این شهید بزرگوار بعد از نمازمغرب و عشاء روز یکشنبه 16 دی 97 در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر انجام خواهد شد و تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دوشنبه 17 دی ماه جاری ساعت 9 صبح از مقابل سپاه شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار می گردد.
استان مازندران دارای حدود 10 هزار و 500 شهید هستند که از این تعداد 40 شهید از شهدای مدافع حرم می باشند که در کشور سوریه به مقام شامخ شهادت رسیدند.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.