شهروند ساری در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال پذیرای نماینده ساوه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال تیم شهروند ساری در دیداری خانگی به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت.

شهروند در دو دیدار گذشته‌اش  در ثانیه های پایانی قافله را به حریف واگذار کرد، آنها در ساری برابر مقاومت البرز بازی برده را با تساوی و در قم برابر سوهان  این شهر بازی که می توانستند با تساوی به پایان برسانند ،با باخت معاوضه کردند و از جمع صدرنشینان جدول جدا شدند.

شاگردان اسماعیل پور در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کردند و پس از گیتی پسند و مس سونگون در رده سوم جدول توانتستند قرار گیرند؛ در نیم فصل دوم اما همه چیز تغییر کرد و ساروی ها امتیازات را یکی یکی از دست دادند تا وضعیت صعود آن ها به جمع ۸ تیم برتر مرحله پلی آف هم به خطر بیفتد. با شرایط به وجود آمده برای شهروند حتی زمزمه های برکناری اسماعیل پور از سمت سرمربیگری این تیم هم به گوش می رسید که به نظر می آید با وجود حمایت مسئولین باشگاه اخراج وی به دور از احتمال است.

به گزارش  ایلنا، در جدول لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و دوم تیم شهروند ساری با ۳۲ امتیاز در رده هفتم و شهرداری ساوه با ۱۱ امتیاز انتهای جدول را از آن خود کرده است . این دیدار روز سه شنبه ساعت ۱۶ در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.