در پی پخش فیلمی در رابطه با تبعیض در توقیف خودروهای داخلی و خارجی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران بلافاصله دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، چند روز قبل صداوسیمای مرکز مازندران گزارشی از توقیف و انتقال خودروهای متخلف داخلی به توقفگاه پلیس و عدم توقیف و انتقال خودروهای متخلف خارجی به دلیل نقایص فنی خودروبرها در حمل این دسته از خودروها، پخش کرد.

به دنبال این گزارش، حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران به دادستان نظامی استان دستور بررسی این موضوع را صادر کرد.

رحیم رحیمی، دادستان نظامی مازندران بلافاصله به‌اتفاق رئیس بازرسی انتظامی راهور استان و رئیس راهور شهرستان ساری با حضور در توقفگاه‌های سطح شهر از نزدیک در جریان روند حمل خودروها به توقفگاه و ترخیص آنها قرار گرفت.

رحیمی در این بازدید گفت: عملکرد راهنمایی و رانندگی همیشه زیر ذره‌بین مردم است و خدای‌نکرده با کم‌کاری خود موجبات نارضایتی مردم و بدبینی به نیروی انتظامی را فراهم نسازیم.

وی ادامه داد: باید قانون حمل با جرثقیل برای خودروهای متخلف ایرانی و خارجی یکسان رعایت شود و در صورت مشاهده تبعیض، با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

 دادستان نظامی مازنداران بر رفع نقایص موجود و مجهز کردن خودروبرها برای حمل خودروهای خارجی متخلف تأکید کرد و اظهار داشت: ان شاالله در بازدید مجدد شاهد این مشکلات نباشیم.

لازم به‌ذکر است در هنگام بازدید دادستان نظامی استان، یک دستگاه خودروبر که بدون توجه به مقررات در حال انتقال خودرویی به توقفگاه بود، با دستور مقام قضایی توقیف و راننده آن جهت اعمال قانون به پلیس راهور معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.