به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال بانوان استقلال ساری و صنعت نفت آبادان امروز در چارچوب برنامه هفته بیستم در ساری برگزار شد که در نهایت تیم ساروی نتیجه را سه بر صفر به میهمان آبادانی واگذار کرد.
سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در حاشیه تماشای مسابقه دو تیم به خبرنگار ایرنا گفت: ورزش مازندران، استعدادهای نهفته بسیاری دارد و این استعدادها باید شکوفا شوند.
وی با اشاره به اینکه در کنار مدال آوری و قهرمانی های ورزش مردان در مازندران، ورزش بانوان هم افتخارآفرینی می کند، افزود: برای توسعه ورزش بانوان، نیازمند حمایت حامیان مالی و مسئولان مرتبط این حوزه هستیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه بانوان از فقر حرکتی رنج می برند که می تواند منشا بسیاری از بیماری ها باشد، گفت: به همین دلیل و برای پویایی خانواده، بر توسعه ورزش بانوان تاکید داریم.
این مسئول با اشاره به اینکه اکنون در رده های دانش آموزی هم با مشکل فشار خون و چربی خون بالا مواجه هستیم، تصریح کرد: ورزش بانوان می تواند به ورزش فرزندان هم سرایت یابد تا از بیماری های غیرواگیر در بزرگسالی پیشگیری کنیم.
طوسی با بیان اینکه در کنار سایر موارد مرتبط با بانوان و خانواده، به ورزش بانوان هم توجه می کنیم، ادامه داد: مادرانی که ورزش را در برنامه هفتگی و روزانه خود قرار می دهند فرزندان سالم تری را تحویل جامعه داده و خانواه شاداب تری را مدیریت می کنند.
وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش بانوان از مواردی است که به شکل جدی پیگیری و حمایت می کنیم، گفت: حمایت از ورزش بانوان باید از مدل شعاری خارج شده و عملیاتی شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: راه اندازی پارک های ویژه بانوان باید شتاب بگیرد و در اختیار بانوان قرار گیرد تا فقر فزاهای ورزشی بانوان کاهش یابد.
قاسمی طوسی با اشاره به شیوع چاقی در مازندران، اظهار داشت: با اصلاح الگوی زندگی، تغذیه سالم و ورزش مداوم، می توانیم جلوی گسترش چاقی را بگیریم چراکه اضافه وزن، عامل بسیار دیگری از بیماری ها خواهد بود.
وی در پایان خطاب به بازیکنان تیم فوتسال استقلال ساری گفت: در صورت تداوم حضور تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال، اداره کل بانوان و خانواده استانداری مازندران، هدایایی را به بازیکنان این تیم تقدیم خواهد کرد.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.