به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در همایش فرمانداران استان با بیان این که همه کارها به بودجه و اعتبار وابسته نیست، افزود: در برنامه های 100 روزه به دنبال تعریف پروژه های جدید نیستیم و برنامه 100 روزه بیش از اعتبار، پیگیری می خواهد.
وی اضافه کرد: هدف از آن انجام اقدامات فوق العاده و با رویکرد گره گشایی است که با تدبیر و توان مدیریتی، رهاوردهای محسوس برای مردم دارد و تهیه برنامه 100 روزه یک مجموعه اقدام در راستای تقویت امید اجتماعی است.
استاندار مازندران گفت: به کار و مدیریت جمعی و مشارکتی اعتقاد داریم و معتقدیم که مازندران فقط در سایه تعامل و هم افزایی همه گروه ها و طبقات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و جلب مشارکت آحاد مردم توسعه می یابد.
وی افزود: فرمانداران و مدیران ، ظرفیت تشکل های مردم نهاد را برای پیشبرد امور جدی بگیرند و با اولویت دنبال کنند.
استاندار مازندران با بیان این که تلاش داریم تا دانش آموزان، دانشجویان و آحاد جامعه به عضویت تشکل های مردم نهاد درآیند، عنوان کرد: سمن ها با ظرفیت والایی که در اختیار دارند می توانند بر اساس اولویت های کاری شهرستان ها و ویژگی ها و ظرفیت های منطقه ای پای کار بیایند.
نماینده عالی دولت در استان مازندران بر ضرورت افراد تسهیل گر در بخش های مختلف برای سرعت بخشیدن به فرآیند کارها و گیر نکردن مردم در امور بوروکراسی های زائد تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید پیگیر جدی ارائه خدمات دهی مطلوب ادارات به مردم باشند.
حسین زادگان امید اجتماعی را از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و با بیان این که مردم در بخش های مختلف مطالبه دارند، گفت: مردم بصیر و انقلابی ما در انتخابات و صحنه های مختلف انقلاب، حضور متعهدانه دارند و باید مشکلات اقتصادی مردم با جدیت پیگیری و حل شود.
استاندار مازندران تاکید کرد که باید حضور مسئولان در بین مردم تقویت شود و ملاقات عمومی با مردم به صورت مستمر برگزار شده و در فرصت های لازم از دستاوردهای نظام و دولت، به صورت منطقی و استدلالی دفاع شود.
حسین زادگان بر جدیت فرمانداران برای مبارزه با فساد اداری، شفافیت مالی، پیگیری پنجره واحد سرمایه گذاری، راه اندازی نظام پیشنهادها و حذف بوروکراسی های زائد و فاسد در نظام اداری تاکید و خواستار شد: جلب و حمایت از سرمایه گذاران، حفظ سرمایه گذاری های موجود و کمک برای توسعه سرمایه گذاری های موفق به صورت موردی در شهرستان ها، گردشگری سلامت، بوم گردی و طرح های دارای مزیت در شهرستان از سوی فرمانداران جدی گرفته شود.
استاندار مازندران بر بهره گیری فرمانداران و مدیران از ارتباطات نوین و ویدئوکنفرانس برای پیگیری مشکلات مردم تاکید کرد.
حسین زادگان افزود: توسعه ورزش همگانی، پسماند و طرح تفکیک زباله از مبدا، اجرای طرح درختکاری، پیش بینی و انجام هماهنگی های لازم برای مقابله با حوادث طبیعی، کاهش سن مدیریتی، ارتقاء سهم مدیریتی بانوان و انتخاب دستیاران خلاق و ایده پرداز جوان از سوی فرمانداران با جدیت دنبال شود.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.