هوای مازندران از اواخر هفته گذشته رو به سردی گذاشت و در روزهای پنجشنبه تا شنبه همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات استان بود که کاهش حدود 10 درجه ای دما در مناطق جلگه ای و یخبندان در مناطق کوهستانی را به همراه داشت.
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که امروز آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا ابری هماره با افزایش دما در برخی مناطق به خصوص مرکز استان است.
اصغر بسطامی افزود: روند افزایشی دما تا روز پنجشنبه ادامه دارد و در این مدت هوای استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا نیز نسبت به امروز افزایش حدود 6 درجه ای را تجربه می کند و در مرکز استان به حدود 24 درجه می رسد.
وی با اشاره به این که برای هفته آینده هم بارندگی پیش بینی می شود ، اظهار داشت: از عصر روز جمعه هفتم دی ماه تا اواخر روز شنبه مردم مازندران شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهند بود که احتمال می رود بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف باشد.
بسطامی گفت: برای روزهای ابتدایی هفته آینده با توجه به بارش برف در ارتفاعات در ساعات صبح کاهش محسوس دما و در برخی مناطق از جمله مناطق کوهستانی برودت و یخ زدگی را شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش لحظه ای هواشناسی مازندران، صبح امروز بخش بلده شهرستان نور با پنج درجه زیر صفر سردترین و ساری با 12 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان مازندران بودند.
هم اکنون آسمان استان ابری و همراه با بارش های پراکنده است و ساری با 14درجه گرم ترین است که پیش بینی می شود در گرم ترین ساعت دمای مرکز استان به 18 درجه برسد.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.