معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان از کشفیات 56 میلیارد و 973 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ "سیدجعفر ساداتی"، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا درآمد .

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان در این مدت خبرداد و افزود: در این راستا 58  هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ، 15 تن عدس 41 تن برنج و 26 هزارو 700 عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز از قاچاقچیان کشف شد .

سرهنگ ساداتی در ادامه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر 56 میلیارد و 973 میلیون و 428 هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا است، اذعان داشت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است .

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان در خاتمه با اشاره به این که قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.