به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آئین معنوی که با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور و مسئولان این شهرستان برگزار شد ، با این شهید 21 ساله عملیات والفجر هشت وداع کردند .
شرکت کنندگان در این آئین معنوی پیکر گلگون کفن این شهید را همچون نگینی دربرگرفته و با چشمانی اشکبار و دلهایی حزن آلود، سلام و صلوات خود را نثار این عزیزان بازگشته از سفر نمودند.
این شهید گمنام دوران دفاع مقدس که معراج شهدای تهران به رامسر در غرب استان مازندران منتقل شد یک شب مهمان مردم خداجوی این شهرستان بوده است.
این شهید گمنام که عصر امروز به شهرستان رامسر منتقل شد و قبل از آن مردم شهر کتالم و ساداتشهر نیز با این شهید گمنام وداع کردند.
فرمانده سپاه رامسر شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : این شهید گمنام ۲۱ ساله و در عملیات ایذایی تک والفجر 8 به شهادت رسید.
سرهنگ پاسدار محمد محمدی اضافه کرد : آئین وداع با این شهید گمنام با هدف بهرمندی مردم شهریتان رامسر از منطقه گالش محله ، کتالم و سادات شهر اغاز شد و ایین وداع با این شهید گمنام نیز امشب با حضور مردم مسولین در مسجد پیامبر اعظم پایان یافت .
وی با بیان اینکه این شهید جزو شهدای تهران است و برای تبرک به شهر رامسر و گیلان منتقل شده بود، گفت که پیکر پاک این شهید خوش نام مجددا تحویل معراج شهدای تهران می شود.
پنج شهید گمنام در شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غرب مازندران مدفون است.
/1602/9922/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.