به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری افزود: بی شک پیروزی ها و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در 40 سال اخیر به دلیل رهنمودهای ولی فقیه و اطاعت بی چون و چرا مردم از ایشان بوده است.
وی گفت: همه ما این پند بزرگ امام راحل را به یاد داشته باشیم که فرمودند پشتیبان ولاین فقیه باشید تا خود و کشورتان در امان بماند.
امام جمعه موقت ساری همچنین از ولایت فقیه به عنوان عزت و سربلندی یاد کرد و افزود: پیوند ناگسستنی مردم با ولایت فقیه همواره موجب رنج و نارضایتی دشمنان بوده و برای گسستن این پیوند مبارک اقدامات بیشماری انجام داده اند.
او ادامه داد: دلبستگی مردم به ولایت فقیه جمهوری اسلامی را به نماد موفقیت در مقابل ستمگران جهان مبدل ساخته و بسیاری از کشورهای ستمدیده از ایران اسلامی پیروی می کنند.
قاسمی گفت: اعلام خروج آمریکا از شمال سوریه پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.
امام جمعه موقت ساری از بدرفتاری و بداخلاقی برخی از مسئولان چه در استان و چه کشور بشدت انتقاد کرد و افزود: در هر پست و مقامی به خاطر داشته باشیم که مردم ولی نعمت های ما هستند و ما وظیه داریم که در خدمت آنان باشیم.
وی با اشاره به کلیپ پخش شده از یک نماینده در روزهای اخیر، گفت: جای صد افسوس که سایر نمایندگان که با لطف و رای مردم به مجلس راه یافتند به جای عذرخواهی از شهروندان از نماینده بداخلاق حمایت کردند.
امام جمعه موقت ساری همچنین گفت: یلدا یکی از شب های به ظاهر ملی ایرانیان است که آموزه های اسلامی فراوان در آن مشاهده می شود.
او از صله رحم به عنوان بهترین رسم شب یلدا یاد کرد و افزود: اجازه ندهیم که مشکلات اقتصادی و گرانی های موجب خدشه دار شدن این آیین شود.
وی گفت: با صرف نظر کردن از خرید تنقلات گران قیمت می توانیم این آداب ملی مذهبی را به نحو احسن ادامه دهیم.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.