رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از توقیف خودرو حامل موادمخدر تریاک در محور "خلیل شهر" شهرستان "بهشهر" در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان وسربازان گمنان امام زمان (عج) خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به داخل استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان بهشهر قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق موادمخدر که با یک دستگاه خودرو سواری "دنا" اقدام به قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به داخل استان مازندران می کرد، شناسایی شد.

سرهنگ ثقفی، اظهار داشت: ماموران در ادامه با شناسایی خودروی متهم با هماهنگی قضائی این خودرو را در محور"خلیل شهر" بهشهر در عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و سربازان گمنام امام زمان متوقف و متهم به موادمخدر را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهم بیش از 90 کیلوگرم تریاک که بطرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ثقفی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ ، گفت: پلیس در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی فروگذرا نخواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.