«علیرضا کسر» (KASAR) روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سووال که چرا تیمی قوی تر را روانه جام باشگاههای نکرده بودند، افزود: البته در ترکیه تیم های بهتری هم بودند و تیم ما در لیگ دوم شد و تیم قهرمان که از ما قوی تر بود از حضور در جام باشگاهها انصراف داد.
وی اظهار داشت: در دیدار فینال، قدرت تیم ما در همین حد بود و هر چند با تمام توان برای رویارویی با بیمه رازی پای به تشک کشتی گذاشته بودیم، اما زورمان نرسید.
این مربی ترکیه ای در خصوص جام باشگاههای کشتی آزاد جهان نیز گفت: امیدوارم مسابقات در سال های آینده تداوم داشته باشد و البته برگزاری آن نیاز به سازماندهی بهتری دارد؛ چرا که ما مسیر تهران تا بابل و برعکس را با اتوبوس آمدیم که این موضوع تاثیر زیادی در خستگی کشتی گیران ما داشت.
پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 22 و 23 آذر ماه با حضور 2 تیم ایرانی و 6 تیم خارجی در سالن یادگار امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی بابل به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های ترکیه و پاس ستارگان ساری به ترتیب دوم و سوم شدند.
بیمه رازی در دیدار فینال موفق شد با نتیجه 10 بر صفر نماینده ترکیه را شکست دهد و برای سومین مرتبه قهرمان جام باشگاههای آزاد جهان شود.
این تیم در سال های 2014 جویبار و 2015 تهران نیز سابقه قهرمانی در این پیکارها را دارد. در رقابت های سال 2016 اوکراین، تیم تایتان مرکوری آمریکا و مسابقات 2017 تهران نیز ایزی پایپ کاشان قهرمان شدند.
ورزشی**1067**1584*1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.