به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که 150 ورزشکار در قالب 29 تیم از 28 استان کشور حضور دارند، 52 دوچرخه سوار امروز برای مشخص شدن برترین های رشته استقامت 60 کیلومتری رکاب زدند.
در پایان مسابقات این رشته در رده سنی 35 تا 39 سال امین پور نجف از تیم مازندران الف، الیاس شعبان پور از مازندران ب و وحید لطف مهایی از تیم هرمزگان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مقام اول رده سنی 40 تا 44 سال به حبیب فروزنده از تیم آذربایجان شرقی رسید، حسین داودیان از خراسان رضوی دوم شد و محمدرضا الماسی از قم هم در جایگاه سوم ایستاد.
جواد دنیادیده از آذربایجان شرقی هم مقام اول رده سنی 45 تا 49 سال را کسب کرد، محمد باوی از خوزستان و علی پیلتن از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در گروه سنی 50 تا 54 سال مجید ربیعی از هرمزگان، محمد ویسی از خوزستان و مظاهر رضازاده از تیم مازندران ب به ترتیب اول تا سوم شدند، و در گروه سنی 55 تا 59 سال هم حسین محمودی از تیم مازندران الف اول شد، بیژن امیر آخوری از تیم هرمزگان به مقام دوم رسید و ایرج یحیایی از تیم البرز هم در جایگاه سوم ایستاد.
مقام اول تا سوم گروه سنی 60 تا 64 سال به صمد برهانی حقیقی از خوزستان ، حسن زارعی از مازندران ب و رضا صابریان از تیم خراسان رضوی رسید و در رده سنی 65 سال به بالا نیز ایرج برویس از بوشهر، جواد مهمان نواز از تیم خراسان رضوی و بیژن داوودی از آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت های تایم تریل انفرادی هم فردا شنبه برگزار می شود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.