به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تشییع جنازه باشکوه 2 شهید که در عملیات تروریستی منافقین در هفته اخیر در چابهار به شهادت رسیدند بر همگان ثابت کرد که مردم به رغم مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه، همواره آرمان های شهدا را پاس می دارند.
وی ادامه داد: تحریم های پی در پی، ترورهای شخصیت های بلند پایه نظام و انواع خدعه و نیرنگ هایی که به طور مستمر از سوی دشمنان درحال اجراست در مقابل اراده مردم شهید پرور و ولایی راه به جایی نبرده و نخواهد برد.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: مخالفت با سلاح های موشی از دیگر ترفندهای دشمنان است که بدین وسیله از قدرت نظامی جمهوری اسلامی بکاهند تا بتوانند به میهن اسلامی ما تجاوز کنند.
وی اضافه کرد: همه دنیا می دانند که ما سلاح موشکی را صرفا برای دفاع می خواهیم و قصد هیچگونه تخریب و تجاوزی نداریم.
خطیب جمعه ساری گفت: دشمنان قسم خورده نظام که با توطئه های خود اینگونه می پنداشتند که انقلاب اسلامی پیش از تولد نخستین سالش ساقط خواهد شد، در ماه های آتی شاهد چهلمین سالگرد این واقعه با شکوه خواهند بود.
وی تکریم به شهیدان را بزرگترین وظیفه همگان دانست و افزود: با ادامه راه آنان و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، قطعا شاهد جهانی شدن اسلام خواهیم شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: مقدمه این حرکت بزرگ از فرانسه آغاز شد و به طور یقین به سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی سرایت خواهد کرد.
عضو خبرگان رهبری افزود: تاریخ 40 سال اخیر به یاد دارد که کشور فرانسه که اکنون گرفتار جلیقه زردها و مردم عادی شده، در هشت سال دفاع مقدس بیشترین کمک را به صدام حسین کرده بود.
وی ادامه داد: آمریکا، نظام صهیونیستی و سایر همپیمانانشان بدانند که با اعتقادات و تفکر مردم نمی توان مبارزه کرد.
طبرسی همچنین از وحدت به عنوان بزرگترین و مهم ترین معروف نام برد و افزود: با وحدت بین مسلمین می توان ریشه کفر و فساد را از بین برد.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.