به گزارش ایرنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از امروز (پنجشنبه) و به مدت 2 روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار می شود.
براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک ستارگان ساری، مجارستان، اوکراین و بیمه رازی بابل و در گروه دوم تیم های قرقیزستان، گرجستان، هند و ترکیه حضور دارند. این مسابقات به صورت تیم به تیم برگزار می شود.
از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در دیداری حساس تیم های بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری برای سرگروهی به مصاف هم رفتند که بیمه رازی بابل با نتیجه 9 بر یک حریف خود را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت و فردا (جمعه) برای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف ترکیه برود.
پیش از این بیمه رازی با نتیجه 9 بر یک از سد تیم اوکراین گذشت و 10 بر صفر هم مجارستان را شکست داد. تیم پاس ستارگان ساری نیز با نتیجه 10 بر صفر تیم مجارستان و 7 بر 3 اوکراین را مغلوب کرد.
در دیدار ماگمدوف و بهمن تیموری که به دلیل مصدومیت آزادکار روسی بیمه رازی با وقفه زیادی همراه بود، محمدحسن محبی سرمربی اسبق تیم ملی اعتراض زیادی به نحوه امتیاز دادن به آزاد کار روسی داشت و اعتقاد داشت که کشتی گیر روس دوبنده تیموری آزادکار کرمانشاهی پاس ستارگان ساری را گرفته است.
در دیدار وزن 125 کیلوگرم بین عباس فروتن و یدالله محبی که تکرار رقابت های بین المللی جام الروسا در روسیه بود، فروتن به رغم وزن 97 کیلوگرم به تشخیص محسن کاوه سرمربی تیم بیمه رازی بابل در وزن 125 کیلوگرم در این مسابقه به روی تشک رفت که در ادامه کاوه از شاگرد خود خواست کشتی نگیرد.
این دو آزادکار در جام الروسا روسیه نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که محبی در دیدار مقدماتی موفق به شکست فروتن دارنده مدال طلای جوانان جهان شده بود و در دیدار فینال آن مسابقات، فروتن مقابل محبی کشتی نگرفت.
به رغم اینکه اعلام شده بود تماشای مسابقه برای علاقمندان رایگان است اما در زمان برگزاری مسابقه از سوی برگزارکنندگان بلیت مسابقات به قیمت 50 هزار ریال انجام می شد که موجب گلایه مردم و علاقمندان شد.
دیدار فینال این رقابت ها نیز از ساعت 13:50 فردا (جمعه) برگزار می شود.
بیمه رازی بابل 9 – پاس ستارگان ساری یم (اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده)
57 کیلوگرم: رضا اطری 11 – امیر پرسته صفر
61 کیلوگرم: بهنام احسان پور 7 – مهران شیخی یک
65 کیلوگرم: میثم نصیری 3 – فرزاد عموزاد 2
70 کیلوگرم: ماگمد قربان علی اف 12 – فرهاد نوری یک
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی 5 – حسین الیاسی 3
79 کیلوگرم: احمد گادژی ماگمدوف 3 (برنده) – بهمن تیموری 3
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 12 – علی موجرلو 2
92 کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی 8 – ارشک محبی 2
97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر 7 – امیر محمدی یک
125 کیلوگرم: عباس فروتن (کشتی نگرفت) – یدالله محبی برنده
شبک**ورزشی**1067**1392*1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.