به گزارش خبرنگار ایرنا ، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در این آیین معنوی گفت: مدافعان حرم ، پاسداران حریم انقلاب اسلامی هستند و هر جایی از جهان که حریم انقلاب به خطر بیفتد، دفاع خواهند کرد.
عظیم ابراهیم پور با بیان اینکه افق جمهوری اسلامی پیروزی نهایی بر استکبارجهانی است ، افزود : وقتی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت با شکست دشمن در سوریه ، لبنان و عراق به مرز اسرائیل رسیدند ترس تمام وجود آنها را گرفته بود و دشمن برای آنکه بتوانند از این خطر رهایی یابند تلاش کردند تا در داخل کشور اغتشاش و ناآرامی ایجاد نمایند.
وی اظهار داشت: ناتوانی آنها در به آشوب کشیدن کشور ناشی از بصیرت بالای مردم بود و آنها نشان دادند که همچنان پیرو آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا هستند.
ابراهیم پور با اشاره به اینکه مشکلات جامعه با گسترش معنویات برطرف خواهد شد ، گفت: امروز در راستای حفظ انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف را شناسایی نماییم در جهت رفع مشکلات گام برداریم.
وی یادآور شد : باید با مقاومت و کوتاه نیامدن از اصول انقلاب ، آرمان های امام و رهبری و خون شهدا ، انقلاب اسلامی را به اهدافش برسانیم.
سردار شهید محرمعلی مرادخانی در سال 1343 در روستای چلاسر از توابع شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تمامی هشت سال دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت.
وی پس از زیارت حضرت امام رضا (ع) به پابوس امام سوم شیعیان حضرت امام حسین (ع) مشرف شد و پس از آن برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام و بعد از پنج روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر سردار شهید محرمعلی مرادخانی در گلزار شهدای شهرستان تنکابن به خاک سپرده شد.
پیش از این آیین ، از تمثال مبارک سردار مدافع حرم محرمعلی مرادخانی در ورودی شهر تنکابن رونمایی شد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن که در دوران هشت سال دفاع مقدس 550 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.