به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که با حضور سید علایی ، معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، از زحمات حدود یک ساله عبدالله بهادری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران قدردانی شد.
بهادری در این مراسم گفت: چهار خطه کردن 47 کیلومتر راه ، آغاز عملیات اجرایی22 طرح بزرگ ، چهار خطه کردن مرزن آباد به دوزبن از جمله طرح هایی است که در 14 ماه اخیر اجرایی شد.
وی افزود: همچنین طرح چهار خطه کردن مسیر های آمل به فریدونکنار و گلوگاه به دامغان هم در این مدت به مرحله مناقصه گذاشته شده است.
بهادری با اعلام این که 268 طرح راه روستایی در مازندران در حال اجراست، گفت که از این تعداد بیش از یکصد پروژه به بهره برداری رسید .
وی افزود: از 58 هزار واحد مسکن مهر مازندران تاکنون 51 هزار واحد به بهره برداری رسید و یکهزار و 176 واحد هم آماده بهره برداری است .
بهادری همچنین از شناسایی محله های هدف دارای بافت فرسوده در شهرهای مازندران خبر داد و گفت که اجرای پروژه ها با همکاری شهرداری ها و سازمان های ذینفع در این بافت ها آغاز شده است .
وی افزود: در یک سال اخیر 2 هزار و 517 واحد فقره تسهیلات برای بافت های فرسوده مازندران پرداخت شد .
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران هم در این نشست خواستار تسریع در تهیه طرح های جامع و تفصیلی شد.
مهدی رازجویان گفت: این شایسته نیست که تهیه طرح جامع و تفصیلی شهری سال ها زمان ببرد تا ابلاغ بشود و آن زمان کارایی لازم را نخواهد داشت .
وی افزود: هرچند با کمبود اعتبار مواجهیم ولی می شود اجرای طرح های نیمه تمام را با مدیریت شتاب بخشید.
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.