به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان در این دستورالعمل همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست تا چنانچه شکایتی از رسانه ها در محاکم قضایی دارند، پس بگیرند.
نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که نقد عملکرد دستگاهها و انتقاد از مدیران حق رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی است، تصریح کرد که نقد و انتقاد لازمه اصلاح امور و توسعه است.
حسین زادگان از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی یاد و تاکید کرد که فضای انتقاد و نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی باید برای این رکن آزاد باشد تا شفافیت در امور محقق شود.
استاندار مازندران با اعلام این که مدیران دستگاههای اجرایی حتی اگر نقدی غیرمنصفانه باشد نباید دست به شکایت علیه رسانه بزنند، تاکید کرد: تنها تهمت، افترا یا توهین کردن برای مدیران حق پیگیری قضایی ایجاد می کند.
حسین زادگان شعار منتخب خود برای دوره فعالیت در استانداری را ' امید اجتماعی، اعتدال سیاسی و تدبیر اقتصادی ' اعلام کرد و از رسانه ها خواست تا برای تحقق این شعار یاریگر مجموعه مدیریتی استان باشند.
استاندار جدید مازندران همچنین با راه اندازی نظام انتقادات و پیشنهادات خواهان مشارکت کارکنان دستگاههای دولتی و تشکل های مردمی و تک تک شهروندان در ارایه راهکار برای تحرک بخشی به فعالیت دستگاههای اجرایی شد.
کارکنان دستگاههای دولتی و تشکل های مردم نهاد و شهروندان برای ارایه پیشنهادات و انتقادات خود می توانند با مراجعه به سایت استانداری مازندران به نشانی (http://www.ostan-mz.ir) و انتخاب گزینه ارتباط مستقیم با استاندار، به صورت مستقیم نظرات خود را با استاندار در میان بگذارند.
حسین زادگان که اوایل آذر ماه به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران از سوی هیات دولت انتخاب شد، از فعالان رسانه ای استان هم محسوب می شود و صاحب امتیاز و مدیر مسئول یک نشریه است.
وی که جانشین محمد اسلامی شده، پنجشنبه گذشته در نشست سراسری مدیران استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی حکم استانداریش را دریافت کرد و معارفه شد.
حسین زادگان که قبل از استاندار شدن سرپرستی آن را بر عهده داشت، دارای سابقه فعالیت در معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری مازندران، فرماندار شهرستان ساری در دولت تدبیر و امید و فرمانداری شهرستان های ساری و نوشهر در دولت اصلاحات است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.