استاندار مازندران گفت: با همگرایی، همراهی و همیاری علیرغم اختلاف سلایق، در توسعه و شکوفایی مازندران موفق می شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جمع اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر، کانون شوراها ، کانون انجمنهای صنفی و کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان با اشاره به این که تشکیلات خانه کارگری علیرغم فراز و نشیب ها، منسجم و پایدار و به صورت مستمر مطالبات کارگران را پیگیری می نماید، افزود: صدای این تشکیلات همواره شنیده می شود و خدمات زیادی به جامعه کارگری ارایه داده است.

استاندار مازندران با بیان این که تشکیلات خانه کارگر همواره موثر عمل می کند و دغدغه کارگران را دارد، عنوان نمود: هیچ استانداری به تنهایی نمی تواند همه برنامه ها را پیاده کند و در این مسیر به همراهی و تعامل همه بخش ها نیاز دارد.

حسین زادگان یادآور شد: با همگرایی، همراهی و همیاری علیرغم اختلاف سلایق، در توسعه و شکوفایی مازندران موفق می شویم.

وی با اشاره به این که همه باید تلاش کنیم تا امید اجتماعی و امید به آینده را ارتقاء دهیم یادآور شد: با تحقق این کلید واژه ها، رضایتمندی اجتماعی افزایش خواهد یافت.

استاندار مازندران در ادامه؛ بر بکارگیری ساز و کارهای اجتماعی و اقتصادی همراه با تدبیر اقتصادی و اقدامات عملی موثر در حوزه کارگری تاکید کرد و گفت: باید وضع موجود را حفظ نمود و با تمهید زمینه ها، به ارتقاء بخش های مختلف اقدام کرد و برای حل مسائل حوزه کارگری به صورت عملیاتی اهتمام نمود.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که ظرفیت های عظیم اقتصادی استان باید با تدبیر مورد استفاده قرار گیرد، عنوان کرد: بانک های عامل در ارایه تسهیلات بانکی برای شکوفایی فرصت های اقتصادی، تسهیل گری و بوروکراسی های زائد و فاسد را حذف نمایند.

حسین زادگان با تاکید بر این که در رشد و توسعه استان از مجموعه عظیم کارگری باید بیشتر بهره برد، افزود: باید همه با هم و به کمک و همراهی هم مازندران را اعتلا دهیم.

در این دیدار دبیر خانه کارگر استان و مسئولین هیئت ها و تشکلهای کارگری آمادگی کامل خود را برای همراهی و همگامی در جهت توسعه پایدار مازندران اعلام نمودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.