جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 71 کیلو مواد مخدر در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" درتشریح این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای چهارگانه استان به اجرا در آمد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های آمل و سوادکوه و ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف 19 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در این محورها شدند .

سرهنگ مفخمی با اشاره به این که، در بازرسی از این خودروها در مجموع 71 کیلو انواع مواد مخدر کشف تصریح کرد: در این عملیات ها 51 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی با اشاره به این که مواد مخدر پدیده ای است استعماری که قدرتهای سلطه گر به منظور محو ارزشهای اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می جویند، گفت: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می سازد .

سرهنگ مفخمی با بیان این که ، قاچاقچیان مواد مخدر برای بدست آوردن منافع شان از هر وسیله و ترفندی استفاده می کنند، تصریح کرد:سوداگران مرگ همواره با آلوده کردم محیط های اجتماعی و خانواده ها در صدد کسب موفقیت های بیشتر برای سودجوئی های خود هستند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می ورزند به شدت برخورد می کند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.