به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران افزود: صدا و سیما پل ارتباطی حاکمیت و مردم است و پرسشگری و مطالبه گری حق و حقوق رسانه ها برای اطلاع رسانی به جامعه است.
وی با بیان اینکه ایجاد تناسب بین مطالبه گری جدی مردم و توانمندی ،مضایق و محدودیت های دستگاههای اجرایی سخت است، بیان داشت: اما توقع داریم رسانه ها و صدا و سیما در این شرایط حساس به درستی این ماموریت را انجام بدهند.
استاندار مازندران نقش رسانه ها را در شرایط حساس اجتماعی و سیاسی کنونی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: اکنون تحریم های ظالمانه ، کمبود اعتبار و بعضا سوء مدیریت ها کشور را تهدید می کند و به همین دلیل رسانه ها باید درک درست از نارسایی ها دستگاههایی اجرایی به دست بیاورند تا سطح رضایتمندی جامعه خدشه دار نشود.
حسین زادگان از صدا و سیما به عنوان روابط عمومی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: این رسانه ملی باید همکاری خوبی با روابط عمومی دستگاههای اجرایی داشته باشد.
وی رسانه ، حاکمیت و مردم را سه ضلع توسعه کشور معرفی کرد و گفت: اتفاقات خوبی در زیر ساخت ها و خدمات عمومی از جمله راه 40 سال پس از انقلاب رقم خورده است که ولی متاسفانه اطلاع رسانی خوبی انجام نشده است.
استاندار مازندران تاکید کرد: اختلاف سلایق سیاسی برای اثبات حقانیت خودمان کم لطفی در حق نظام است چرا که زحمات مدیران گذشته را خوب جلوه ندادیم و این یک اشتباه تاریخی است.
وی اظهار داشت: امروز همه باید درکنار هم باشیم وفاق و وحدت داشته باشیم و رسانه ها و صدا وسیما باید حلقه وصل باشند.
حسین زادگان گفت: امروز جریان های سیاسی در خط اعتدال به این نتیجه رسیدند که ضرورت امروز جامعه افزایش رضایتمندی است چرا که دشمن با از بین بردن اعتماد مردم را از طریق افزایش نارضایتی در دستور کار دارد.
وی افزود: تهاجم دشمنان این بار جدی و هوشمندانه است چرا که در گام اول سرنگونی اعتماد مردم را هدف قرار داده و در این میدان رسانه های داخلی باید با دقت و حساسیت وارد عمل شوند و پاسخ دشمن را بدهند.
استاندار مازندران تاکید کرد: البته منظور ما نادیده گرفتن مسایل و مشکلات مردم به بهانه هجمه دشمنان نیست برای این که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است ولی نباید با کج سلیقگی بهانه به دست دشمن بدهیم.
وی افزود: رسانه ها بویژه صدا و سیما باید با تحلیل عالمانه مسایل و مشکلات جامعه را مطرح کنند و مدیران دستگاههای اجرایی استان باید با برنامه های پرسشگرانه رسانه ها همکای کنند .
حسین زادگان تاکید کرد: هیچ مدیری نباید از پیگیری مطالبات به حق مردم توسط رسانه ها و از طریق پرسشگری آنها دلخور شود و صد البته توقع نداریم کارهای دولت بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی شود.
وی افزود: ما در مازندران با ظرفیت های فراوانی که دارد نیازمند جذب سرمایه گذار، گردشگر و رونق اقتصادی بخش کشاورزی و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم و رسانه ها باید در این زمینه ها کمک کار باشند.
در این مراسم هادی ابراهیمی به عنوان مدیر جدید صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی و از زحمات چهار ساله صادق مقدسی در این سمت قدردانی شد.
ابراهیمی از نیروهای بومی استان است که در دولت دهم معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را بر عهده داشت.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.