هفته پانزدهم رقابت های فتبال لیگ برتر ،نساجی در خانه به مصاف سپیدرود می رود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائمشهر،از هفته پانزدهم  رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور دوتیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت پنجشنبه 8 آذر 1397  درورزشگاه شهید وطنی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا دربی شمال کشور را برگزار کنند.

شاگردان نکونام کم کم به شرایط ایده آل نزدیک می شوند و اگر در ثانیه های پایانی بازی قبل غافلگیر نمی شدند اولین 3 امتیاز تاریخ لیگ برتری خود در زمین حریف را به دست می آوردند.

در طرف مقابل، سپیدرود لیگ را با شرایط اسفناکی آغاز کرد و هنوز حاشیه های عجیب دیدار سپیدرود و سپاهان و دریافت 6 گل ازاین تیم  از خاطر هواداران فوتبال پاک نشده است .

اما بعد از جدایی خداداد عزیزی و بازگشت مجدد کریمی،رشتی ها کمی سر و سامان گرفتند و دیگر از باخت های پر گل خبری نیست اگرچه هنوز نتایج سینوسی سپیدرود ادامه دارد ولی طرفداران این تیم به کریمی و توانایی های او اعتقاد دارند.

از سوی دیگر رویارویی دوکاپیتان سابق تیم ملی یعنی نکونام و کریمی به قدری جذاب است که خیلی از هواداران دیگر تیم ها نیز چشم به این تقابل دوخته اند،کریمی و نکونام هردو مدت کوتاهی درکنار کارلوس کیروش مربیگری کردند و هردو بدون گفتن آنچه در  زمان همکاری با کیروش بر آن ها گذشت به همکاری با تیم ملی خاتمه دادند و از این حیث نیز دارای اشتراک هستند.

در سال های اخیر رابطه خوبی بین هواداران این دوتیم شکل گرفته ،صعود تاریخی سپیدرود در دیدار مقابل نساجی قطعی شد و از طرف دیگر لیدرهای سپیدرود در سال گذشته برای حمایت از نساجی به وطنی آمدند و به این شکل رابطه مستحکمی بین هواداران این تیم های قدیمی و با اصالت شکل گرفته است؛این رابطه خوب بین تیم های پرهوادار به نوعی حلقه گمشده فوتبال کشور می باشد،رابطه دوستانه ای که از رقابت کم نمی کند اما به طور محسوس تنش ها و درگیری ها را در استادیوم ها کاهش می دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.