به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد نکونام شامگاه پنجشنبه پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در بازی خانگی برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه در 3 بازی اخیر مصدومیت های ناخواسته به سراغ بازیکنان نساجی آمد و از همه بدتر اینکه در روز قبل و حتی حین بازی چند بازیکن ما از جمله محمدعباس زاده با مصدومیت شدیدی مواجه شد که با آمبولانس از ورزشگاه خارج کردیم.
وی ادامه داد: این وضعیت غیرقابل پیش بینی باعث تعویض های ناخواسته شده تا در اواخر بازیکن تعویضی نداشته باشیم و برخی بازیکنان ما در موقعیت حمله کردن جان نداشتند کار نیمه کاره خودشان را کامل کنند.
سرمربی تیم نساجی با بیان اینکه برخلاف تصور قبلی فکر می کردیم که بازی با سپیدرود انتهای جدولی راحت ترین بازی تیم ما خواهد بود، ادامه داد: متاسفانه فقط اشتباه تصور کرده بودیم و برخلاف بازی های قبلی اشتباهات فردی داشتیم که باعث موقعیت سازی برای حریف و گل خوردن ما شد.
نکونام افزود: در روزی که تیم ما در خط میانی و حمله خیلی خوب کار کرد و چندین موقعیت گلزنی نیز داشت، روی بدشانسی نتوانست صاحب برتری شود.
وی گفت: تیم حریف بدون حمله با اشتباهات فردی بازیکن ما به گل رسید که در ضد حمله حریف غافل شد و گل خوردیم.
سرمربی تیم نساجی همچنین از داور بازی به خاطر اعلام آفساید به زیان این تیم انتقاد کرد و توضیح داد: حرکت تک به تکی که محمدعباس زاده به سمت دروازه تیم سپیدرود رفته بود به هیچ عنوان آفساید نبود و همه دیدند و تایید کردند که یکی از گل های ما به راحتی سوخت و دیده نشد.
او افزود: متاسفانه این روی دیگر فوتبال بود که خودش را به نساجی نشان داد و در روزی که فکر می کردیم باید پیروز باشیم، در خانه به تساوی رضایت دادیم.
به گزارش ایرنا، تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته چهاردهم این رقابت ها عصر پنجشنبه در حضور حدود 10 هزار تماشاگر قائمشهری میزبان تیم انتهای جدولی سپیدرود رشت بود و با تساوی 2بر2 متوقف شد.
نساجی با این تساوی 13 امتیازی شد ودر مکان دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.