جواد نکونام گفت: به تقابل اعتقادی ندارم چرا که این فقط یک بازی است و 90 دقیقه زمان دارد ، سرباز هایی می خواهم که تیمم را ژنرال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائمشهر،جواد نکونام سرمربی نساجی  مازندران در کنفرانس خبری پیش از بازی  تیم اش مقابل  سپیدرود گفت: بازی مهمی و سختی  را مقابل تیم سپیدرود خواهیم داشت،چرا که این تیم ازنسبت به سابقه ای که در لیگ برتر دارد  و با بازی های خوبی که از خود نشان می دهد ،می توان گفت از ما بهتر است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم نساجی از شرایط میزبانی برخوردار است،افزود: به تقابل با علی کریمی اعتقادی ندارم چرا که این فقط یک بازی است و 90 دقیقه زمان دارد ،تمام سعی مان را خواهیم کرد که مقابل هواداران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

نکونام در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی از لحاظ محروم و مصدوم ،عنوان کرد:حامد شیری را در بازی فردا نداریم ولی علی شجاعی به بازی  خواهد رسید .همه بازیکنان سرحال و آماده هستند،این کار من را سخت می کند تا بازیکنان را انتخاب کنم، 

وی در پاسخ به سئوال یک از خبرنگاران درباره اینکه نساجی یک ژنرال در میانه میدان می خواهد،متذکر شد:ما دنبال ژنرال نیستم بلکه دنبال سرباز هستیم 25 سرباز می خواهیم  سربازها هستند که ژنرال ها و سردارها را می سازند، سرباز هایی می خواهم که تیمم را ژنرال کنند.

وی درمورد قضاوت دوباره فغانی برای نساجی ،اذعان کرد: بی شک فغانی یکی از بهترین داوران حال حاضر دنیاست و این کمی خیالمان را راحت میکند که به جای صحبت با داور ،تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم.

سرمربی نساجی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت حامدلک و دیگر دروازه بانان تیم ،گفت: محمد امین رضایی همچنان  در مصدومیت بسر می برد و مطمئنا بین لک و میرزازاد،لک گزینه اصلی دروازه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.