به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد نکونام روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: تیم سپید رود هم تیم خیلی خوبی است و سابقه بیشتری از تیم نساجی در لیگ برتر دارد و در چند هفته اخیر هم خیلی خوب کار کرده و انگیزه اش هم این است که 3 امتیاز را در قائمشهر کسب کند.
وی ادامه داد: به هر حال ما تیم نساجی هستیم و جلوی هواداران پرشمار خودمان در شهید وطنی بازی می کنیم و امیدواریم با حمایت تماشاگران به نتیجه دلخواه خودمان برسیم.
سرمربی تیم نساجی مازندران درخصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی روز پنجشنبه برای سپیدرود گفت: حامد شیری را به علت مصدومیت همراه نداریم و ولی علی شجاعی که در پست هافبک برای نساجی بازی می کرد، از مصدومیت رهایی پیدا کرده و به این بازی می رسد.
نکونام افزود: خوشبختانه همه بازیکنان ما در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و این وضعیت کار را برای کادر فنی برای انتخاب 11نفر اصلی در بازی فردا با مشکل مواجه کرده است.
** درمورد داوری دیگرحرفی نمی زنم
سرمربی نساجی که از آغاز فصل تاکنون منتقد داوری مسابقات بود در مصاحبه امروز در خصوص قضاوت ' علیرضا فغانی' در بازی فردا گفت: دیگر در مورد داوری نمی خواهم صحبتی داشته باشم و مواردی که در گذشته بیان شده نمی خواهم راجع آنها صحبتی داشته باشم.
وی افزود: فغانی یکی از بهترین داوران جهان است و هر وقت قضاوت کرده ، فوق العاده بوده و مشکلی با حضور و داوری آقای فغانی در بازی فردا ندارم.
نکونام گفت: در بازی فردا کاری به داوری و مسائل حاشیه ای ندارم، فکر کادر فنی و بازیکنان به بازی مهم فردا خواهد بود و این که بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
** دنبال ژنرال در نساجی نیستم
سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در پاسخ به این پرسش که تیمش از وجود یک رهبر و ژنرال بی بهره است، گفت: من به دنبال ژنرال و سردار و این واژه ها نیستم. من 11 سرباز می خواهم که همه برای موفقیت نساجی تلاش کنند.
تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 15 عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم نساجی مازندران با کسب 12 امتیاز در رده دوازدهم و سپیدرود 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.