به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور در جلسه ستاد گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که دین اسلام، حضور مردم و رهبری داهیانه سه رکن پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی هستند، افزود: حضور منجسم مردم انقلابی، بصیر و آگاه در تداوم انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.
وی با بیان این که برنامه های گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردمی و فراگیر شود، افزود: اسلام، خمیر مایه پیروزی انقلاب اسلامی است.
خیریانپور به نقش تعیین کننده رهبری و فرماندهی امام راحل در پیروزی انقلاب به عنوان معمار و طراح بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با معماری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و در سایه رهبری حکیمانه و داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری، حیات پرثبات، غرورانگیز و شکوهمند خود را تداوم بخشید.
وی به اهمیت و ضرورت حضور در صحنه و مشارکت همه جانبه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردمی تر برگزار و در این راستا از همه ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی بویژه ظرفیت رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی بهره گیری شود.
معاون استاندار مازندران با بیان این که محور جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردم هستند، گفت: نمایشگاه دستاوردها و اقدامات نظام در خدمت به مردم انقلابی و ولایی استان، به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار شود.
وی بر برنامه ریزی و اهتمام همه جانبه دستگاه ها و نهادها برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب تاکید کرد و افزود: دستگاه ها تا 20 آذر برای اعلام برنامه های جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب و زمانبندی برگزاری آن ها اقدام نمایند.
1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.