به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده و این نهاد خدوم نماد قدرت و امنیت برای دوستان و سنبل بیم و هراس برای دشمنان است.
وی گفت: بسیج مکتب عشق و عرفان است و تفکر بسیجی امروزه به تمام کشورهای اسلامی منطقه از قبیل سوریه، فلسطین، یمن، عراق و غیره سرایت کرده و نظام سلطه و صهیونیست جهانخوار را به زانو در آورده است.
خطیب جمعه ساری افزود: شلیک صدها موشک و راکت به مقر صهیونیست چنان اسباب ترس و وحشتشان را فراهم کرده که ضمن استعفای وزیر جنگ، اعتراف کردند که این اقدام تولد دوم حزب الله است.
او ادامه داد: بسیج 20 میلیونی هم اکنون باید به بسیج 80 میلیونی افزایش یافته و فرد فرد هم میهنانمان با روحیه و تفکر بسیجی برضد زیاده خواهان برپا خیزند.
قاسمی گفت: اتهام تروریستی زدن به جمهوری اسلامی ناشی از کج فهمی های دونالد ترامپ و یارانش است و همه دنیا بخوبی می دانند که اقدامات ایران اسلامی تنها حالت دفاعی داشته و در مقابل ستمگران تا پای جان می ایستد.
وی افزود: این را نیز جهانیان بخوبی واقفند که تحریم ها، تهدیدها و تهاجم فرهنگی اقداماتی است که از جانب آمریکا از سر ضعف و زبونی علیه مردم ایران اسلامی انجام شده است.
امام جمعه موقت ساری همچنین با تبریک ولادت پیامبر اکرم از هفته دولت نیز به عنوان دیگر دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: وحدت بین مسلمین از آرزوهای امام راحل و آرمان های بلند رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: هفته وحدت هفته اسلام محوری، استکبار ستیزی، شبهه زدایی، ممانعت از تفرقه افکنی و حذف تند روی هاست و اتحاد یک و نیم میلیارد مسلمان جهان به خودی خود به نابودی استکبار و صهیونیست خواهد انجامید.
او ادامه داد: جلو گیری از اتحاد مسلمین از اهداف مهم نظام سلطه است و هنوز ما در گیر سیاست خصمانه انگلیس هستیم که معتقد است تفرقه بینداز و حکومت کن .
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.