به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس اعلام پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 فردا (چهارشنبه) آغاز و تا 6 صبح دوشنبه پنجم آذرماه برقرار است.
بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.
**محور کندوان
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 2 آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه 4 آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.
**محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه سی ام آبان ماه و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه یکم و2 آذرماه وهمچنین از ساعت 12 تا 24 روز شنبه سوم آذر و از ساعت 6 تا 24 روز یکشنبه چهارم آذر و از ساعت 6 تا 12 ظهر دوشنبه پنجم آذرماه از محور هراز ممنوع است.
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 2 آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 24 همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل, از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 4 آذرماه نیز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 24 همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل , از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
-تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد.
** محور سوادکوه
تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روز یکشنبه 4 آذر در محور فوق ممنوع است.
** وضعیت جوی
براساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز سه شنبه جاده کندوان صاف است و هم اکنون دمای هوا این منطقه 13 درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری و دمای هوا در این 2 روز بین 2 تا 12 درجه سانتیگراد است.
بر اساس پیش بینی مرکز هواشناسی سیاه بیشه ، بعد ازظهر روز جمعه با ورود یک جبهه هوای سرد نخست شاهد باد شدید و سپس بارش ها به صورت رگباری که در شب به صورت برف پیش بینی می شود و دمای هوا نیز به زیر صفر درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
همچنین در روز شنبه نیز بارش برف ادامه خواهد داشت و دما نیز بین منفی یک تا منفی پنج درجه سانتیگراد خواهد رسید.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.