به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود علیخانی دوشنبه شب در اجرای طرح ' حال خوش خواندن ' و اهدای کتاب به کتابخانه های بهشهر افزود: 298 کتابخانه کانون ها مخزن دار و 173 کتابخانه هم باز است.
وی با اعلام اینکه از چهار هزار و 100 مسجد فعال در استان تنها یک هزار و 132 مسجد دارای کانون فرهنگی و هنری هستند؛ بیان داشت: این تعداد از کانون ها هم فاصله زیادی با شرایط مناسب کانون مساجد دارد و باید تقویت شوند.
علیخانی افزود: نگاه سنتی حاکم بر مساجد و نگاه هزینه ای به کانون فرهنگی و هنری، اصلی ترین مانع استقرار کانون در تمامی مساجد مازندران است و باید تلاش شود تا با جوان گرایی و همچنین استفاده از تجربیات گذشتگان و پیشکسوتان شرایطی مناسب برای توسعه کانون مساجد فراهم شود.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد مازندران گفت: در طول هفته کتاب و کتابخوانی سعی شده تا هشت هزار جلد کتاب در بین کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران توزیع شود، اما همچنان به لحاظ امکانات سخت افزاری نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.
وی افزود: در اولین روز از اهدای کتاب با برنامه ریزی انجام شده حدود یکهزار جلد کتاب در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد بهشهر به محوریت کتابخانه شهید کابلی مسجد مهدیه توزیع شد.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.