به گزارش ایرنا سرهنگ محمد رضایی روز دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج مازندران افزود: همزمان با این هفته افزون بر هشت هزار و 200 برنامه در سراسر استان اجرا می شود.
وی از جمله برنامه های هفته بسیج را برگزاری 567 مورد مسابقات ورزشی، افتتاح 34 باب پایگاه مقاومت، افتتاح 6 باب سالن ورزشی در نکا، بهشهر، بابل و نوشهر و افتتاح 50 طرح اقتصاد مقاومتی در 6 شهرستان عنوان کرد.
سرهنگ رضایی، بسیج را مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت اعلام کرد و گفت: هدف اصلی بسیج تصویری امید بخش و توام با آرامش است که باید به مردم ابلاغ شود چون مردم هر زمان و مکانی متوجه فعالیت های بسیج هستند.
وی با بیان اینکه انکار بسیج یعنی انکار یکی از ضرورت های انقلاب اسلامی، گفت: بسیج الگویی کارآمد و مهم ترین مولفه برای انقلاب اسلامی است.
سرهنگ رضایی ظرفیت بسیج را بسیار گسترده و متعلق به نظام و مردم دانست و افزود: همه باید در جهت رشد آن تلاش و همراهی داشته باشیم.
جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به پیشتازی بسیج در حوزه های مختلف گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی از جغرافیای ایران اسلامی عبور کرده است و حزب الله لبنان و انصارالله یمن محصول فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی افزود: امروز مردم نسبت به اطلاعاتی که از رسانه ها می گیرند دلخوش نیستند و گمان می کنند که واقعیت های جامعه عنوان نمی شود و در چنین شرایطی ما مسئولیت داریم تا واقعیت های جامعه را در اختیار مردم قرار دهیم.
رضایی با اشاره به شیطنت های دشمنان در جهت ناامیدکردن مردم گفت: اگر امید جامعه ای از بین برود جامعه با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.
9919/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.