مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به طرح کتابگردی در استان مازندران اشاره کرد و بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس تاکید کرد.

امیر جهانگیری امروز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار با ابراز خرسندی از احراز رتبه برتر کتابخانه های عمومی استان مازندران را در سطح کشور ظهار داشت: کسب رتبه برتر نشان از توفیق و همت این اداره کل در حوزه های کتابخانه و کتابخوانی بوده است.

وی افزود: استفاده از فرصت ها در فضای مجازی در جهت نشر و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دیگر عملکرد کتابخانه های عمومی استان است.

مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، برگزاری کارگاههای روانشناسی وبررسی آسیب های اجتماعی در محیط کتابخانه ها را از سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی برشمرد.

وی به طرح کتابگردی در استان مازندران اشاره کرد و بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس تاکید کرد.

جهانگیری تصریح کرد: توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث می شود تا نسل آینده پویا و ادبیات فاخر داشته باشند همچنان که  استان مازندران از این نعمت برخوردار است.

وی رفاه و معیشت کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی را از جمله اولویت های این نهاد برشمرد .

 در آیین گرامیداشت روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار با حضور مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از فرمانداران تمامی شهرستانهای مازندران با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.