به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران درچارچوب هفته یازدهم این رقابتها عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود که تلاش این دو تیم رده پانزدهم و چهاردهم جدول رده بندی گلی دربرنداشت و 2 تیم به یک امتیاز این مسابقه رضایت دادند.
شاگردان 'علی نظرمحمدی ' درتیم خونه به خونه مازندران در چند دیدار گذشته نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و تنها نماینده مازندران در 9 دیدار گذشته خود، فقط با کسب یک پیروزی، 2 تساوی و 6 باخت با کسب 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول هفده تیمی این رقابتها باقی ماند.
تیم شهرداری ماهشهر هم با یک امتیاز از میزبان بابلی خود 7 امتیازی شد و جایگاه چهاردهمی خود را حفظ کرد.
خونه به خونه در هفته دوازدهم این مسابقات روز یکشنبه 20 آبان ماه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم میان جدولی اکسین البرز است و تیم شهرداری ماهشهر در خانه میزبان تیم مس رفسنجان است.
تیم فوتبال خونه به خونه که با حواشی زیاد به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور بازگشت، تنها نماینده مازندران دراین مسابقات است.
این تیم در فصل گذشته این مسابقات با اختلاف کم گل زده نسبت به تیم نساجی دیگر تیم مازندرانی با قرارگرفتن درمکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از صعود به لیگ برتر بازماند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.