سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساری، بسیج اساتید را بارزترین جلوه گاه قرارگاه فرهنگی و فرهیختگی دانست.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین منصوریان صبح امروز یکشنبه در همایش ملی انقلاب اسلامی و استکبار جهانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر 13 آبان به روز دانش آموز نامگذاری شده است اما روز ملی با استکبار جهانی است.

وی افزود: روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساری در بخش دیگر از سخنانش بسیج اساتید را بارزترین جلوه گاه قرارگاه فرهنگی و فرهیختگی دانست و گفت: تلاش جمعی هدفمند برای تحقق آرمان ها علمی نظام جمهوری اسلامی از دیگر رویکردهای بسیج اساتید است.

وی انسجام نیروهای ارزشی و وفادار به بنیان ها و اصول خدشه ناپذیر نظام جمهوری اسلامی را دیگر اهداف بسیج اساتید بیان و صیانت جمعی و گروهی را از دیگر دستاوردهای نظام و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش ایلنا همایش ملی انقلاب اسلامی و استکبار جهانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع خوانش انتقادی خط سازش و مذاکره در پیشرفت ایران فردا با حضور اساتید بسیج دانشگاه های آزاد، دولتی و غیر انتفاعی با حضور مدیران کشوری و استانی در ساری برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.