به گزارش خبرنگار ایرنا، طنز ماجرای سکوت مدیران نساجی در برابر توقع برحق هواداران پرصبر و حوصله این تیم آنجا بیشتر می شود که این روزها بحث و بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت تنها نماینده مازندران در لیگ برتر نقل مجالس و محافل مختلف است و به عبارتی نساجی چی ها در فصل گفت و گو و پاسخگویی، به خواب سکوت فرو رفته اند تا خستگی را بر تن ' شهر خسته ' ماندگار کنند.
شاید همین سکوت نابهنگام بود که نامه نگاری محافل مختلف به مدیران اجرایی و فنی تیم را به همراه داشت، نامه هایی که در فضای مجازی می چرخد تا در قالب شوخی و جدی وضعیت ناخوشایند تازه وارد لیگ برتر را به رخ بکشد.
نمونه بارز این نامه نگاری ها، نامه قهوه خانه داران قائمشهر خطاب به جواد نکونام است که در فضای مجازی منتشر شده و در آن از سرمربی نساجی خواسته شده تا ضمن بهره مندی از مشورت صاحب نظران، به نقشه آنها هم در ' ارنج تیم در بازی های بعدی ' توجه کند.
تنها پاسخ مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر پس از باخت روز گذشته در مقابل پدیده مشهد، انتشار بیانیه ای بود که در آن بازیکنان و کادر فنی به جریمه و تنبیه تهدید شدند.
انتظار اهالی رسانه و هواداران تیم نساجی این بود که مدیرعامل باشگاه با کمی خویشتنداری پس از برگشت از مشهد به قائمشهر، در نشست خبری دلایل کسب نتایج ضعیف را روشن و تدابیر باشگاه را برای آینده این تیم بیان کند.
نساجی قائمشهر از 11 بازی در رقابت های لیگ برتر با کسب 8 امتیاز در رده 14 جدول 16 تیمی این مسابقات قرار دارد و میانگین امتیاز این تیم در هر بازی کمتر از 75 صدم بوده است.
کارشناسان فوتبال بر این باورند که میانگین امتیاز هر تیم برای هر بازی باید بیش از یک باشد تا امیدی به ماندگاری در لیگ برتر را داشته باشد.
در حال حاضر نساجی قائمشهر با سپیدرود که ته جدول قرار دارد 2 امتیاز و با مسجد سلیمان که رده 15 جدول را دارد تنها یک امتیاز فاصله دارد.
کارشناسان فوتبال پیش بینی می کنند که اگر روند کنونی ادامه یابد، این احتمال وجود دارد که نساجی در هفته های آینده به قعر جدول سقوط کند.
** نساجی ، هودار اول در شمال کشور
بازی های نساجی قائمشهر بر اساس نظرسنجی پیامکی ، یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی تلویزیونی را در میان تیم های فوتبالی شمال کشور دارد و حضور پرشمار هواداران این تیم در بازی های خانگی و حتی خارج از خانه نیز این وضعیت را به اثبات می رساند.
با این وجود، امروز که نساجی قائمشهر به دلیل ضعف در نتیجه گیری روزهای ناخوشی را سپری می کند و دلهره هواداران نسبت به آینده بدتر برای این تیم بیشتر می شود، تاکنون هیچ مسئولی خود را ملزم به پاسخگو برای این نتایج نمی داند و خارج کردن تلفن همراه از دسترس رسانه ها را بهترین حربه برای فرار از پاسخگویی تشخیص داده اند.
خبرنگار ایرنا از صبح امروز شنبه تلاش کرد تا با مدیرعامل و حتی سرپرست باشگاه نساجی در باره علت یا علل نتایج ضعیف گفت و گو کند ولی موفق نشد.
مدیرعامل نساجی به محض تماس خبرنگار ما تلفنش را در وضعیت اشغال قرار داد و فرزاد مجیدی سرپرست تیم هم به محض برقراری تماس تلفنی و مشاهده قرارگیری خبرنگار پشت خط پس از سلام و احوالپرسی تلفنش را به بهانه نرسیدن صدای مخاطب قطع کرد و پس از آن تلفن همراهش را در حالت بوق اشغال قرار داد.
** نگرانی کانون هواداران
رئیس کانون هواداران نساجی قائمشهر نتایج ضعیف تیمش محبوبشان را باعث نگرانی هواداران این تازه وارد لیگ برتر دانست.
رضا نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که ادامه این وضعیت برای تیم نساجی می تواند حتی سکوها را علیه تیم متشنج کند و این به نفع باشگاه و مدیران آن نخواهد بود و باید هر چه سریع تر مدیران برای این نتایج چاره اندیشی کنند.
وی اضافه کرد: مدیران باشگاه و حتی کادر فنی چندین بار قول مساعد دادند تا در نیم فصل دوم نسبت به ترمیم تیم با جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز اقدام کنند و ما امیدواریم تا هر چه سریعتر نیم فصل اول خاتمه یابد تا تیم محبوب ما بتواند خود را ترمیم کند.
نادری بازی بعدی تیم نساجی برابر استقلال اهواز در قائمشهر را مهم ترین بازی در روزهای آخر نیم فصل دانست و اظهار داشت: تیم ما در این بازی محکوم به برد است و نتیجه ای غیر برد در این بازی که هفته آینده در قائمشهر پیگیری می شود، می تواند سرنوشت نساجی را در آخر فصل برای بقاء در صورت ماندن در ته جدول با مشکل مواجه کند.
وی بر پاسخگویی مدیران باشگاه به هواداران برای نتایج ضعیف تاکید کرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.