رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت:مبلمان شهری و زیبا سازی یکی از نیازهای مهم بهشهر است.

به گزارش ایلنا، علیرضا کوچکی شنبه در جمع خبرنگاران در بهشهر افزود: مقوله فرهنگی و بسترسازی مناسب در این بخش می تواند در توسعه گردشگری و افزایش درآمد شهری موثر باشد که باید با زیباسازی مناسب و تکریم ارباب رجوع، شرایط ورود سرمایه گذاران را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدگی به مبلمان شهری و زیباسازی شهر احتیاج مبرم به همراهی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: اگر بنچاق فرهنگی مناسب و قوی نباشد نمی توان به گردشگری مناسب رسید و به همین دلیل در بحث میانکاله با وجود کارهای انجام شده به اهداف مورد نظر نرسیدیم.

به گفته کوچکی توجه به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و هنری با قوت در دستور کار شورا است و در این بخش برای گام اول ورزش صبحگاهی شهروندان در پارک ملت با عنوان دوشنبه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسوول افزود: اجرای طرح های مختلف زیباسازی و افزایش درآمد شهری نیازمند همراهی و مشارکت سرمایه گذاران و خیران بومی و غیر بومی است و باید با فرهنگ سازی مناسب از سرمایه گذار حمایت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: جامعه پویا نیازمند نشاط است و در کنار تلاش برای افزایش نشاط اجتماعی، توجه به امور معنوی و مسائل فرهنگی هم با قوت پیگیری می شود.

کوچکی گفت: بهشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن جاذبه های طبیعی، گردشگری و تاریخی و نیز قرار داشتن در مسیر بارگاه امام رضا (ع) در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و قطعا باید مبلمان شهری و زیباسازی آن می تواند در توسعه شهری و افزایش درآمد و توسعه اقتصادی موثر باشد.

در این نشست خبرنگاران به طرح دیدگاه های خود در زمینه ضرورت همکاری خبرنگاران و مردم با شورا و توجه به زیباسازی شهر پرداخته و خواستار رسیدگی جدی به زیباسازی شهری و مبلمان آن، تابلوی شهر بهشهر، زیباسازی ورودی و خروجی شهر بهشهر، افزایش درآمد شهری، توجه به المان شهری، حمایت از سرمایه گذاران و فراهم کردن امکانات رفاهی و فرهنگی در شهر شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.