به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: آمریکا هرگز قادر به تحریم کلی نفت ایران نیست زیرا برخی از پالایشگاههای جهان صرفا برای نفت ایران ساخته شده اند.
وی توضیح داد: ایجاد جنگ روانی و فاصله انداختن بین مردم و نظام الهی از اهداف بزرگ دشمنان به سرکردگی آمریکا و نظام صهیونیستی است.
امام جمعه ساری گفت: برگزاری مراسم معنوی از قبیل نماز جمعه، سوگواری امام حسین(ع)، 22بهمن، روز قدس و روز 13 آبان که روز اسکتبار ستیزی است از جمله اقداماتی است که بشدت موجب اذیت و آزار دشمنان می شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مراسم با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی یکی دیگر از مظاهر شکست آمریکا است و حضور 20میلیونی عاشقان سیدالشهدا پایه های کاخ ستمگران را به لرزه در آورد تا جایی که از پوشش آن در رسانه های خبری ممانعت کردند.
وی افزود: هیچ تحریم و تهدیدی موجب گسسته شدن پیوند مردم با ولایت فقیه نیست و هموطنان برای احقاق آرمان های دینی حتی از گذشتن جانشان دریغ نمی کنند.
طبرسی گفت: مشکلات معیشتی مردم با رهبری رهبر معظم انقلاب و برکت پیاده روی های عزاداران امام حسین(ع) حل خواهد شد.
خطیب جمعه ساری افزود: وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس از ایران کشوری نمونه و معنوی ساخته و همه آزاد اندیشان پیرو راه ولایت فقیه شده اند.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.