قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور عصر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۲۱ تیم از سراسر ایران از ۳۰ آبان ماه آغاز خواهد شد.

مازندرانی ها برخلاف سالیان گذشته بسیار پرتعداد حاضر شدند و با معرفی ۵ تیم حدود یک چهارم تیم های حاضر در لیگ را تشکیل خواهند داد.

توپکا شمال نماینده بابلسر که فصل گذشته در این رقابت ها حضور داشت، این بار تیم خوبی را آماده و روانه لیگ یک خواهد کرد. بابلسری ها احتمالا در این فصل از مدعیان صعود خواهند بود.

میلاد نور رامسر که فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم کشور دست یافته بود، دومین نماینده مازندران است. البته رامسری ها به یک تیم قانع نشدند و با تیم دیگری با نام شهدای رامسر پا به این رقابت ها خواهند گذاشت.

چهارمین تیم مازندران نماینده نور خواهد بود که هنوز نام مشخصی برای نماینده نور تعیین نشده و شاید آن ها با این وضعیت بدون اسپانسر در این فصل با مشکل روبرو شوند.

پنجمین تیم مازنی لیگ یک، شهروند نکا خواهد بود. ورزش نکا را معمولاً با امید ابراهیمی بازیکن سابق استقلال شناخته ایم ، اما شهروندی ها بدشان نمی آید با قدرت نمایی در لیگ یک فصل بعد را در لیگ برتر حاضر باشند تا از زیر سایه امید ابراهیمی خارج شوند.

پس از سالیان سال بالاخره نام کاله از قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال محو شد.

کاله ایی ها که همه ساله تیم دوم خود را با نام "کاله جوان آمل" راهی مسابقات می کردند این بار با تصمیم باشگاه امتیاز خود را به فروش رساندند.

به گزارش خبرگزای ایلنا، گروه بندی رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور دیروز برگزار شد که ۴ تیم از ۵ تیم مازندرانی در یک گروه قرار گرفتند. شیوه برگزاری مسابقات به این شکل است که پس از انجام مسابقات دوره ای تیم های پنجم و ششم حذف  و از هر گروه، ۴ تیم به دور بعد راه می یابند.

در دور بعد تیم های اول تا چهارم این ۴ گروه به صورت ضربدری (تیم اول با چهارم و تیم دوم با سوم) با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت ۴ تیم برتر مشخص خواهد شد

این ۴ تیم در مرحله نهایی به صورت متمرکز با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا در پایان ۲ تیم راهی لیگ برتر شوند.

گروه بندی مسابقات لیگ دسته اول به شرح زیر است:

گروه A: میلاد نور رامسر - نماینده نور - شهروند نکا - توپکا شمال بابلسر - هیات والیبال آق قلا

گروه B: شهدای رامسر - افق قم - مقاومت تهران - شهرداری کرج -ملوان نزاجا

گروه C: واگن سازی پارس اراک - راه یاب ملل مریوان - نماینده اصفهان - کاشی کرمانشاه - شهرداری قزوین - هیات والیبال مهاباد

گروه D: شهداب یزد - صنایع اردکان - خاتم جوان اردکان - لاستیک بارز کرمان - نماینده زاهدان

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.