به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک والیبال ایران روز دوشنبه در محل فدراسیون والیبال و با حضور احمد ضیایی ریاست فدراسیون، مسعود یزدان پناه دبیر سازمان لیگ، ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران و مرتضی افجه ای رئیس کمیته انفورماتیک برگزار شد.
تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و شهدای رامسر پنج تیم مازندرانی هستند که نمایندگان این تیم روز دوشنبه در مراسم قرعه کشی حضور داشتند.
تیم کاله جوان مازندران که درسالهای اخیر یکی از تیم های ثابت و مدعی در لیگ یک بوده، شرکت نکرد تا تعجب فدراسیونی ها ونیز دیگر تیم های شرکت کننده را به همراه داشته باشد.
درهمین حال نماینده باشگاه کاله مازندران دراین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت که مشکلات مالی که کارخانه لبنی کاله درسال جاری با آن مواجه شده باعث شده تا تیم کاله جوان مازندران نتواند در لیگ یک شرکت کند.
این درحالی بود که تیم کاله جوان در سالهای اخیر با ترکیبی از بازیکنان جوان ونوجوانان که محصول آکادمی این باشگاه بودند، در لیگ حاضر می شد و بیشترین هزینه های این تیم نیز صرف امورات جاری ازجمله اقامت وایاب وذهاب می شد.
براساس ترتیب گروه بندی اعلام شده برای تیم های مازندرانی حاضر درمسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا همگروه شدند.
تیم شهدای رامسر نیز با تیم های افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهرداری کرج و ملوان همگروه شد.
فصل جدید مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور باحضور 21 تیم در چهار گروه از 20 آبان ماه آغاز می شود.
مرحله نخست این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت 4 تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.