به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در نماز جمعه نوشهر افزود: اربعین، نمایش دیپلماسی شیعه است، حتی اگر رسانه‌های دنیا آن را سانسور خبری کنند.
وی گفت: در راهپیمایی اربعین، میلیون‌ها نفر جمعیت از سراسر دنیا و همهٔ فرهنگ‌ها جمع می‌شوند و نه تنها مزاحم هم نمی‌شوند بلکه به هم خدمت می‌کنند و صحنهٔ مهرورزی است.
امام‌ جمعه موقت نوشهر افزود: تمام این رخدادها در همین سرزمینی روی می‌دهد که دشمنان توطئه می‌کنند شیعه و سنی را در آن به جان هم بیندازند.
آل‌حبیب همچنین با اشاره به اداره چند وزارتخانه با سرپرستی، گفت: وظیفهٔ اصلی مجلس شورای اسلامی، وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای آن است و ادای چنین وظیفه‌ای بدون فکر و مطالعه میسر نیست.
وی افزود: اینکه مجلس به وزیری رأی اعتماد می‌دهد و پس از چند ماه وی را استیضاح می‌کند معلوم می‌شود از ابتدا جوانب امر سنجیده نشده است.
او ادامه داد: امروز مردم مشکلات اقتصادی دارند و پذیرفتنی نیست که برخی از مسئولان سنگ یک عده و حزب را به سینه بزنند و از مشکلات واقعی غافل باشند.
امام جمعه موقت نوشهر همچنین با اشاره به تبعات قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار مخالف عربستان که در کنسولگری این کشور در استانبول رخ داد، اظهار داشت: خون مظلومان یمن و بحرین دامن آل‌سعود را گرفت.
1654/7517/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.