دیدار تیم های نساجی و سپاهان مملو از شکار لحظه ها توسط تصویربرداران و خوش ذوقی کارگردان این بازی ،در به تصویر کشیدن آن لحظه ها بود

اینکه تیم فوتبال نساجی بعد از مدت ها به لیگ برتر رسیده قابل کتمان نیست  و هر بازی در این لیگ برای نساجی جدیدالورود درس تازه ای دارد.

اما علاوه بر تیم فوتبال،بقیه خانواده ورزش هم نباید از این کلاس درس غافل شوند.

دیدار تیم های نساجی و سپاهان مملو از شکار لحظه ها توسط تصویر برداران و خوش ذوقی کارگردان این بازی در به تصویر کشیدن آن لحظه ها بود.

چندین بار تصاویر بسته مربیان،واکنش نیمکت نشینان به اتفاقات درون زمین، تصاویر آهسته به موقع و نمای زیبای سکو ها در مقاطع مختلف گوشه ای از هنر تیم تصویری شبکه اصفهان بود.

امیدواریم در بازی هایی که در ورزشگاه وطنی انجام می شود شاهد الگو برداری از تصویربرداری بازی امروز باشیم چرا که وطنی بر خلاف نقش جهان همواره مملو از تماشاگر و سوژه های ناب است که پس از هر بازی می توان شاهد ثبت تصاویر ماندگاری باشیم

در این فصل نساجی و هوادارانش به طور قابل توجهی زیبایی بصری لیگ برتر را افزایش داده اند ، اما موبایل تماشاگران جور نمایش این تصاویر زیبا را به دوش می کشد و هنوز از دل پخش زنده، تصویری ماندگار ثبت نشده.

جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب زوج جذابی هستند که در کنار هواداران خلاق نساجی در هربازی نوآوری جدیدی از خود نشان می دهند که سوژه مناسبی برای فیلمبردار و کارگردان تلویزیونی می باشند، مربی پر جنب و جوش ،چهره های نقاشی شده،بنرهای خلاقانه و البته تشویق های یکپارچه و بدون توهین و موارد فراوانی از این دست ارزش به تصویر کشیده شدن دارند،

اما حیف که در وطنی متاسفانه چیز خاصی جز مستطیل سبز در قاب تلویزیون به نمایش در نمی آید.

بینندگان تلویزیونی هرچه بیشتر از حواشی جذاب سکوهای وطنی مطلع گردند باعث بالا رفتن مخاطب به صدا و سیما و از سویی در جذب آگهی واسپانسر بهتر، برای تیم نساجی می توانند باشنداین رابطه برد_برد به سادگی در دسترس است،به شرطی که تیم تصویری با دیدی خلاقانه تر وارد گود وطنی گردند.

یادداشت: سید سعید کاظمی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.