مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سرمایه گذاری در عرصه دین، نیاز امروز جامعه است و باید در این بخش بیش از پیش تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام ناصر شکریان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی نکا افزود: تلاش برای بالندگی مسائل فرهنگی و دینی از وظایف مهمی است که امروزه بر عهده داریم و باید همه دغدغه مندان در این بخش وارد عمل شوند.

وی با اعلام اینکه باید برای رفع این آسیب‌ها با همدلی و هم افزایی همه اقشار جامعه به‌ویژه روحانیون و مداحان، هیات مذهبی و تاثیرگذاران وارد عمل شد و آن را رفع کرد؛ اظهار کرد: تبلیغات اسلامی، تبلیغ معارف دین خدا و معارف دین اسلام را در دستور کار دارد و باید همه ما برای رشد و تقویت معنویت تلاش کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با قدردانی از تلاش های مدیر سابق تبلیغات اسلامی نکا گفت: خدمات شایسته و مناسبی در طول دوران تصدی حجت الاسلام الیاسی در شهرستان نکا انجام شد که امیدواریم در ادامه کار ایشان در تصدی مدیر جدید هم ادامه یابد.

وی از عاشورا، اربعین و صفر  به عنوان بهترین و بالاترین ظرفیت برای افزایش کمال یاد کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها برای بالندگی بیشتر جامعه اسلامی استفاده و از تحریف عاشورا جلوگیری شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: توسعه دین، اسلام و فرهنگ دینی نیازمند تلاش و کوشش و مجاهدت است و همه ما باید در این بخش فعال تر از گذشته عمل کنیم.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی، حجت الاسلام سیف الله سهرابی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی نکا معرفی شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.