به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رسول علیخانی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی رییس شورای شهر تنکابن افزود: درآمد امامزاده ها و بقاع متبرکه در همین شهرستان هزینه می شود و نباید مسئولی که ادعای قانون مداری دارد بدون علم و آگاهی در این زمینه صحبت کند.
وی دلیل چنین دروغ پراکنی ها را کوتاه شدن دست برخی فرصت طلبان دانست و اظهار داشت: در زمینه انضباط مالی با کسی تعارف نداریم و عملکرد این نهاد کاملا شفاف و قابل دفاع است.
علیخانی به عملکرد اوقاف شهرستان تنکابن اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون 230 میلیون تومان برای احداث فاضلاب هوازی و یکصد میلیون تومان نیز برای ایجاد پایش تصویری در امامزاده ها و بقاع متبرکه هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: در زائرسرای امامزاده سید حسین شیرود اقدامات قابل توجهی صورت گرفته تا مسافران و زائران از خدمات رسانی بهتری بهره مند شوند.
به گفته رییس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن، مدیران دستگاه های اجرایی جزء خواص جامعه هستند و باید متوجه اعمال و رفتار خود باشند تا در مسیر دشمنان اسلام و انقلاب قرار نگیرند.
رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن در این جلسه با انتقاد از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مدعی شده بود که درآمد امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان تنکابن به تهران منتقل می شود.
تقی پزشکی افزود: در اوقاف و امور خیریه بدون آنکه نظارتی وجود داشته باشد نذورات مردم را جمع آوری می کند و حتی یک ریال از آن را در شهرستان هزینه نمی کند.
وی خواستار پاسخگویی این دستگاه اجرایی جهت تنویر افکار عمومی شده بود.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.