به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: نخبگان سرمایه‌های کشور هستند و جوانان نخبه، آینده کشور را می‌سازند.
وی تاکید کرد: در معضلات اقتصادی نیز که مشکل روز کشور است، اگر نخبگان و اقتصاددانان فکرها را بر روی هم بگذارند و آسیب‌شناسی کنند، مشکلات حل می‌شود.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: رفع تنگناهای اقتصادی موجب می‌شود مردم از نگرانی در بیایند و فقرا نجات پیدا کنند.
مشایخ با اشاره به انتشار سند الگوی پایه اسلامی – ایرانی پیشرفت برای سال 1444 گفت: این سند پس از هفت سال مطالعه و تحقیق و بر مبنای تعالیم اسلامی تدوین شده است.
وی افزود: در حدود دو سال و نیم تا ابلاغ رسمی آن فرصت است و در این مدت با پیشنهادهای رسیده می‌توان آن را تکمیل کرد.
امام‌جمعه نوشهر گفت: در صورت تحقق اهداف مندرج در این سند، ایران در 50 سال آینده یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در تمام زمینه‌ها خواهد شد.
مشایخ افزود: یکی از تاثیرات تدوین سند الگوی پایه اسلامی – ایرانی پیشرفت، روشن شدن چراغ امید در دل‌ها و مشت بر دهان بدخواهان از جمله ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا است.
او گفت: ناامیدی از ابزارهای شیطان‌های جنی و انسی و مهم‌ترین وسیله گمراه کردن مردم است و این سند در نقطه مقابل آن قرار دارد.
امام ‌جمعه نوشهر با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین نیز یکی از چراغ‌های امید است که از بیش از 40 کشور در آن شرکت می‌کنند و بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ محسوب می‌شود.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.