مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: فرهنگیان و معلمان در بخش معیشت، منزلت اجتماعی و سلامت، با مشکلات جدی روبرو هستند .

به گزارش ایلنا، صادق علی بیکی پنجشنبه در نشست با همکاران اداری آموزش و پرورش شهرستان بهشهر اظهار کرد: در جامعه ای که معلمان آن جامعه با مشکل معیشتی و دغدغه های مختلف اقتصادی روبرو باشند؛ بارقه های امید برای رسیدن به توسعه کمرنگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه معلمان در آموزش و پرورش نقش محوری بر عهده دارند؛ افزود: نقش معلمان در جامعه نقش هدایتگری است و باید جامعه معلم را بعنوان مهمترین عنصر توسعه جامعه کشف و برای رفع دغدغه های آنان تلاش کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: مسوولیت هایی که در اختیار ما نهاده شده است؛ فرصت هایی برای خدمتگزاری و نعمتی است که باید بری رفاه حال مردم و خدمت به آنان استفاده شود.

علی بیکی مهمتزین وظیفه در هر شغلی را افزایش کارکردها دانست و بیان داشت: معلمان و فرهنگیان هم باید به توسعه کارکردهای خود و اخلاص در عمل توجه کنند؛ چرا که ماندگاری ما در گرو اخلاص ما در عمل است.

وی با اشاره به اینکه هنوز در جامعه ما آموزش و پرورش را بعنوان زیرساخت توسعه نمی دانند؛ اضافه کرد: باید جامعه، آموزش و پرورش را در فرآیند توسعه پیدا کند و باید همگان دغدغه این نهاد را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در جامعه ای که معلمان بعنوان اصلی ترین عنصر توسعه جامعه دغدغه داشته باشند؛ بارقه های امید برای رسیدن به توسعه کمرنگ خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.