استاندار مازندران گفت: دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر نسبت به اجرای پروژه های ابلاغی ستاد بحران، اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در این جلسه با قدردانی از تلاش های تمامی دستگاه ها در امداد رسانی و بازسازی موقت زیرساخت ها، بر تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر نسبت به اجرای پروژه های ابلاغی ستاد بحران، اقدام نمایند و با بکارگیری پیمانکاران واجد صلاحیت، عملیات اجرایی را با کیفیت مطالبه و نظارت کنند.

استاندار مازندران، بر آغاز پرداخت خسارات وارده به مردم در دو قالب کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت توسط بنیاد مسکن تاکید نمود و خاطرنشان کرد: منابع تخصیصی بابت جبران خسارات زیرساخت ها باید صرفا در پروژه های ابلاغی هزینه گردد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان این که سازمان آب منطقه ای استان، باید عملیات لایروبی، آزادسازی و ایمن سازی رودخانه ها و سردهانه ها را شتاب بخشد، افزود: آزاد سازی بستر و حریم رودخانه ها راهبرد اصلی برای کاهش خسارات سیل و حفظ زیرساخت هاست و باید در فرصت به دست آمده با همکاری و همراهی مردم، برابر مقررات ستاد بحران کلیه بسترها و حرائم تصرف شده آزاد شود.

 اسلامی، یادآور شد: راه و شهرسازی نسبت به پیش بینی و اجرای تقاطع های غیر همسطح بویژه برای ورودی و خروجی کمربندی تنکابن، اقدام و عملیات اجرایی را آغاز نماید.

مقام عالی دولت در استان، هم چنین بر آغاز اجرای پروژه های مربوط به طرح های آبخیزداری و سرشاخه گیرها و اتمام آن از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد.

گفتنی است، استاندار مازندران طی دیروز و امروز از مناطق مختلف آسیب دیده از سیل در غرب استان بازدید نمود.

طی دیروز و امروز؛  استاندار مازندران در این بازدیدها از پل آسیب دیده سه راه آبگرم، از روند لایروبی و ساماندهی رودخانه صفا رود و از جاده تخریب شده لاته بهار پشته و از وضعیت پل چالکرود رامسر، از روند بازسازی زیرساختها در روستای ایسارده و از تخریب راه دسترسی روستای یوسف آباد تنکابن بازدید نمود و دستور لایروبی و ساماندهی هر چه سریعتر بستر رودخانه چالکرود رامسر را صادر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.