مدیر کل پزشک قانونی استام مازندران از افزایش 5 درصدی تصادفات رانندگی طی شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پزشک قانونی مازندران،علی عباسی اظهار داشت:تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۶۶ نفر شامل  ۴۸ مرد و ۱۸ زن بود و این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۵ درصد افزایش یافته‌است و از کل متوفیات حوادث رانندگی شهریور ماه محور برون شهری ۴۹ نفر، درون شهری ۱۴ نفر و راه روستایی  ۳  نفر را در برمی‌گیرد.

مدیر کل پزشک قانونی استام مازندران افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۱۵ و آمل با ۱۳ مورد  شهرهای بابلسر و فریدونکنار بدون فوتی گزارش شده است واز این تعداد ۲۲ مورد سرنشین ،۲۱ مورد عابر ، ۱۳ نفر راننده و ۱۰ مورد موتورسوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در شهریور ماه سالجاری،  هزار و ۶۴۰ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل تغییری نداشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای در کاهش تصادفات موثر باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.