رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح مقابله با مواد مخدر و کشف 424 کیلو گرم مواد مخدر در استان طی دو هفته گذشته خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا ثقفی در مشروح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح مبارزه با مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح که به مدت دو هفته به اجرا در آمد ماموران این پلیس در استان و شهرستان های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری 280 خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند .

سرهنگ ثقفی، از انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و تصریح کرد: 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح توقیف شد .

وی از کشف 424 کیلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و اظهار داشت: 351 معتاد به مواد مخدر نیز در اجرای این طرح دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند .

علیرضا تقفی همچنین،اذعان داشت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند .

وی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.