معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به واحدهای تولیدی سیل زده استان مازندران که در جوار روستاها قرار دارند و دچار خسارت شده اند، تسهیلات روستایی با درصد پائین پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا،صادق نجفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده غرب استان افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده، در داخل شهرک‌های صنعتی مشکل خاصی نداشتیم و فقط چند واحد تولیدی دچار آبگرفتگی شده بود که عملیات پاکسازی آنها نیز به سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده تصریح کرد: طی همآهنگی‌های انجام شده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع پرداخت تسهیلات روستایی با درصد پائین به واحدهای تولیدی که در جوار روستاها قرار دارند و دچار خسارت شده اند، در دستور کار قرار دارد.

نجفی همچنین با اشاره به سفر محمدباقر نوبخت به استان مازندران گفت: دولت بسته حمایتی همانند زلزله کرمانشاه تدوین می‌کند و در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان خسارت دیده قرار میدهد.

گفتنی است که مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهمراه وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به مازندران، از مناطق سیل زده غرب این استان بازدید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.