محمدعلی شیرسوار گفت: عملکرد شهرداری های مناطق باید مشخص شود، پرداخت حقوق عملکرد نیست.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر با حضور اعضای شورا و شهردار برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به شرایط جوی دو روز اخیر و مشکلات به وجود آمده در شهر گفت: صرف برگزاری جلسات خوب نمی توان شهر را به سمت مسیر موفقیت هدایت کرد، باید در حوزه پرسنلی و پشتیبانی باید رویکرد قابل توجهی داشته باشیم.

عباس صالح زاده با تاکید بر لزوم ادامه یافتن کانال مادر برای حل مشکلات آبگرفتگی تصریح کرد: این کانال از رودخانه سیاهرود شروع و تا خیابان جویبار امتداد می یابد اما نرسیده به زیرگذر خیابان کوچکسرا تمام میشود که این موضوع باعث آب گرفتگی و بسته شدن مسیر زیرگذر می شود.

وی آبگرفتگی ساختمان شماره یک شهرداری را از ضعف های ساختاری دانست و عنوان کرد: ساختمان شهرداری جایی است که باید در مواقع بحران در حل مشکلات مردم کمک کند نه اینکه خود نیز مشکل جدیدی ایجاد کند.

صالح زاده از پروژه الغدیر به عنوان  یک پروژه استراتژیک نام برد و خاطرنشان کرد: در مسیر زیرگذر الغدیر شاهد رفت و آمد مسافران، کامیون ها و تریلی ها هستیم که بسته بودن این مسیر باعث سرگردانی راننده ها می شود.

وی در ادامه گفت:پروژه ی الغدیر بدون اجرای کانال آب نباید افتتاح میشد.

محمدعلی شیرسوار نمای کیوسک های میدان طالقانی در سطح شهر را بسیار بد دانست و گفت : برخی کیوسک ها باعث ایجاد حریم امنیتی شده اند که باعث ایجاد فضای نامناسب شده و باید در این موارد بازنگری شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و تحقیق بارندگی هرساله را جز موارد طبیعی بیان کرد و گفت: با اینکه هرساله شاهد بارندگی های سنگین هستیم اما امکانات تجهیزاتی و تدارکاتی در حوزه شهری نداریم و به همین علت در بحران بر زمان خدمت رسانی به مردم افزوده می شود.

شیرسوار ضمن تاکید بر پرداخت حق و حقوق و اضافه کاری کارگران فضای سبز و خدمات شهری نسبت به دیگر عوامل و کارمندان، گفت: انگیزه و حضور نیروی انسانی در شرایط اخیر برخلاف عدم وجود امکانات کافی، زیاد بود و این موضوع قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: عملکردی از شهرداری های مناطق و مدیران عامل که بیش از شش ماه از فعالیت آنان می گذرد، ندیدیم و گزارشی از فعالیت های آنها به ما نرسیده، ما باید بدانیم که شهر در چه مسیر حرکت می کند تا بتوانیم در جهت رشد یا متوقف شدن وضعیت به آنها کمک کنیم.

شیرسوار گفت: از نظر شهرداری فقط پرداخت حقوق عملکرد است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.