محمد محمدیان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیرهای برق و شبکه آب روستاها نیز براثر سیل خسارت دید و برق بیش از 50 روستای بالادست نکا اکنون قطع است.
وی گفت: شکستگی و سقوط درختان، ورود گل و لای به جاده ها و سرازیر شدن سنگ به جاده های مواصلاتی از جمله خسارت های سیلاب عصر امروز به بخش هزار جریب بوده است.
بخشدار هزارجریب افزود: نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حاضر هستند و تلاش برای وصل برق و تلفن با قوت در دستور کار است.
محمدیان گفت: با توجه به اینکه امشب و تا بعد از ظهر فردا شنبه هم برابر پیش بینی هواشناسی بارندگی ادامه دارد و کاهش دمای هوا هم در راه است و وزش باد شدید هم پیش بینی شده است ، احتمال افزایش خسارت وجود دارد.
وی به ساکنان منطقه توصیه کرد از اسکان و تردد در بستر و حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری و در زمان وقوع رعدوبرق از استقرار در فضای باز اجتناب کنند.
براساس همین گزارش بخشدار یانه سر بهشهر هم با اعلام اینکه در ساعات اولیه شاهد قطع برق و تلفن در مناطق کوهستانی بهشهر بودیم به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون برق و تلفن بخش وصل شده است و مشکلی وجود ندارد.
عباس حسنی افزود: مهم ترین توصیه به مردم، اجتناب از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و جنگل هاست که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری شود.
بخشدار مرکزی بهشهر هم با اشاره به بارش تگرک در روستاهای بالادست بخش مرکزی بهشهر گفت: در روستای غریب محله و کنت شاهد بارش تگرگ بودیم و همچنین قطع برق منطقه هم برطرف شد و اکنون برق تمام روستاها وصل شد .
مجتبی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخشی از جاده کنت شاهد رانشی شدن جاده بودیم که با هماهنگی راه و شهرسازی برطرف و جاده بازگشایی شد و مشکلی وجود ندارد و همچنین یک مورد قطع درخت در همین جاده گزارش شد که با هماهنگی منابع طبیعی نسبت به جمع آوری اقدام شد.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.