سید امیر حسینی جو جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بارش باران که در مناطق بالادست از شدت بیشتری برخوردار بود منجر به جاری شدن سیل در رودخانه های دو هزار و سه هزار شد و هم اکنون بسیاری از روستاها در محاصره سیل قرار دارند.
وی گفت : سیلاب احتمالا به بسیاری از مزارع پرورش ماهی و تاسیسات شیلاتی در حاشیه رودخانه دو هزار و سه هزار آسیب وارد کرده که نیازمند بررسی دقیق تر است .
به گفته وی ، پل روستاهای کوده و پلطان به طور کامل تخریب شد و روستاهای ایثارده ، خشکرود و پلطان به دلیل شکستگی خطوط انتقال گاز با قطعی گاز مواجه هستند.
وی افزود: در حوزه شهری نیز طغیان رودخانه چشمه کیله باعث آب گرفتگی خیابان های مرکزی شهر شده و هم اکنون تردد از روی پل چشمه کیله امکان پذیر نیست.
فرماندار تنکابن گفت : رانش زمین در منطقه قلعه گردن ، آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی ، بالا آمدن سطح آب رودخانه های داخل شهر ، آبگرفتگی برخی منازل مسکونی از دیگر خسارت های سیلاب به شمار می رود.
حسینی جوی افزود : هم اکنون نیروهای راهداری و امداد جاده ای و هلال احمر در مناطق حادثه دیده حضور دارند اما شرایط بد آب و هوایی خدمات رسانی به آسیب دیدگان را با مشکل مواجه کرده است.
شدت باران که هنوز ادامه دارد و بر اساس پیش بینی هواشناسی تا پایان روز شنبه میهمان مازندران خواهد بود.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.